Last updated on 1 Ιανουαρίου, 1970

avatar
Ben Salomon
Growth Marketing Manager @ Yotpo
2 minutes read
Table Of Contents

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βαθιά κατανόηση των βασικών δεικτών απόδοσης είναι θεμελιώδης για την επιτυχία. Ενώ μετρήσεις όπως ο ρυθμός μετατροπής και η μέση αξία παραγγελίας είναι ζωτικής σημασίας, ένας αριθμός χρησιμεύει ως πρωταρχικός δείκτης της υγείας και της επεκτασιμότητας μιας επιχείρησης: Κόστος απόκτησης πελατών (CAC). Ο υπολογισμός του κόστους απόκτησης ενός νέου πελάτη είναι το θεμελιώδες βήμα για την οικοδόμηση μιας κερδοφόρας και βιώσιμης μάρκας.

Βασικά συμπεράσματα

Ο παρών οδηγός παρέχει μια οριστική επισκόπηση της CAC. Θα καλύψουμε τον βασικό τύπο, θα δείξουμε πώς να τον υπολογίζουμε με ακρίβεια και θα διερευνήσουμε εφαρμόσιμες στρατηγικές για τη μείωσή του με στρατηγική εστίαση στη διατήρηση των πελατών.

Τι είναι το Κόστος Απόκτησης Πελατών (CAC);

Το κόστος απόκτησης πελατών (CAC) είναι η συνολική δαπάνη που επιβαρύνει μια επιχείρηση από τις δραστηριότητες πωλήσεων και μάρκετινγκ για την απόκτηση ενός και μόνο νέου πελάτη εντός μιας συγκεκριμένης περιόδου. Αυτή η μέτρηση προσφέρει ένα σαφές, οικονομικό μέτρο της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών απόκτησης πελατών μιας μάρκας.

Ουσιαστικά, αντιπροσωπεύει το άμεσο κόστος που συνδέεται με κάθε νέο άτομο που πραγματοποιεί την πρώτη του αγορά. Για παράδειγμα, αν μια επιχείρηση ξοδέψει 1.000 δολάρια για μάρκετινγκ σε ένα μήνα και αποκτήσει 100 νέους πελάτες, το CAC της για την περίοδο αυτή θα είναι 10 δολάρια. Η έννοια είναι απλή, αλλά οι στρατηγικές επιπτώσεις της είναι σημαντικές.

Με την παρακολούθηση του CAC, μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί:

Πώς διαφέρει το CAC από το CPA (κόστος ανά απόκτηση);

Τα CAC και CPA (Κόστος ανά απόκτηση (CPA) ή Κόστος ανά δράση) χρησιμοποιούνται συχνά εναλλακτικά, αλλά μετρούν διαφορετικά αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, μια καμπάνια που έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία εγγραφών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα μετρήσει την επιτυχία της με βάση το CPA της. Ωστόσο, δεδομένου ότι δεν θα προβεί κάθε συνδρομητής σε αγορά, μόνο το συνολικό κόστος διαιρούμενο με τον αριθμό των νέων αγοραστών δίνει το CAC. Εν ολίγοις, η CAC είναι ένας συγκεκριμένος τύπος CPA που επικεντρώνεται στην πιο κρίσιμη ενέργεια: την απόκτηση ενός νέου πελάτη.

Η βασική φόρμουλα κόστους απόκτησης πελατών

Ο βασικός τύπος για τον υπολογισμό της CAC αποτελεί τη βάση για όλες τις σχετικές αναλύσεις και παρέχει μια σαφή πορεία προς την κατανόηση της αποτελεσματικότητας της απόκτησης.

Ο βασικός τύπος CAC

Ο τύπος για το κόστος απόκτησης πελατών είναι:

Για να εφαρμοστεί σωστά αυτός ο τύπος, πρέπει να καθοριστούν με σαφήνεια δύο στοιχεία:

Ποια κόστη πρέπει να συμπεριληφθούν στον υπολογισμό του CAC σας

Ένα ακριβές CAC πρέπει να λαμβάνει υπόψη κάθε δαπάνη που συνεπάγεται η προσέλκυση και μετατροπή νέων πελατών. Η παράβλεψη του κόστους θα έχει ως αποτέλεσμα ένα τεχνητά χαμηλό CAC και μια στρεβλή εικόνα της απόδοσης.

Ακολουθεί ανάλυση των δαπανών που πρέπει να περιλαμβάνονται:

  1. Δαπάνες μάρκετινγκ και διαφήμισης: Αυτό το στοιχείο περιλαμβάνει όλες τις άμεσες δαπάνες που σχετίζονται με καμπάνιες μάρκετινγκ σε διάφορα κανάλια.
  1. Μισθοί και έξοδα προσωπικού: Η αποζημίωση των ομάδων μάρκετινγκ και πωλήσεων αποτελεί άμεσο κόστος απόκτησης πελατών.
  1. Κόστος δημιουργίας και παραγωγής: Αυτή η κατηγορία καλύπτει τα έξοδα για τη δημιουργία στοιχείων μάρκετινγκ.
  1. Τεχνικό κόστος και κόστος λογισμικού: Το σύγχρονο μάρκετινγκ βασίζεται σε μια τεχνολογική στοίβα και τα σχετικά τέλη συνδρομής αποτελούν κόστος απόκτησης.

Ένα απλό παράδειγμα υπολογισμού CAC

Ας το εφαρμόσουμε αυτό σε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, την “Cozy Threads”, υπολογίζοντας το CAC της για τον Ιούλιο.

Το κόστος τους για το μήνα είναι:

Τον Ιούλιο, η Cozy Threads απέκτησε 500 νέους πελάτες.

Εισάγοντας αυτούς τους αριθμούς στον τύπο:

CAC = $9.500 / 500 νέοι πελάτες = $19

Η CAC για την Cozy Threads τον Ιούλιο ήταν $19. Αυτό σημαίνει ότι, κατά μέσο όρο, η εταιρεία δαπάνησε $19 για την απόκτηση κάθε νέου πελάτη κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα.

Πώς να υπολογίσετε το CAC σας: Οδηγός βήμα προς βήμα

Με την κατανόηση του τύπου και των συστατικών του, μπορούμε τώρα να περιγράψουμε μια πρακτική, βήμα προς βήμα διαδικασία για έναν συνεπή και αξιόπιστο υπολογισμό του CAC.

Βήμα 1: Ορίστε τη χρονική σας περίοδο

Πρώτον, επιλέξτε το χρονικό πλαίσιο για την ανάλυσή σας. Οι συνήθεις επιλογές περιλαμβάνουν:

Βήμα 2: Αθροίστε όλα τα κόστη μάρκετινγκ

Στη συνέχεια, συγκεντρώστε όλες τις δαπάνες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ για την επιλεγμένη περίοδο.

Βήμα 3: Αθροίστε όλα τα κόστη των πωλήσεών σας

Για πολλά εμπορικά σήματα που απευθύνονται απευθείας στον καταναλωτή (D2C), τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ είναι στενά συνυφασμένα. Ωστόσο, εάν απασχολείτε μια ομάδα για δραστηριότητες που σχετίζονται με τις πωλήσεις, πρέπει να συμπεριληφθούν και τα δικά τους έξοδα.

Συνολικό κόστος απόκτησης = Συνολικό κόστος μάρκετινγκ + Συνολικό κόστος πωλήσεων

Βήμα 4: Μετρήστε τους νέους πελάτες που αποκτήσατε

Αυτό το βήμα είναι κρίσιμο: πρέπει να μετράτε μόνο νέους πελάτες. Η πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων, όπως το Google Analytics ή το πίνακας ελέγχου της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να παρέχει αυτά τα δεδομένα. Αποφύγετε να συμπεριλάβετε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σε αυτή την καταμέτρηση.

Βήμα 5: Βάλτε τα όλα μαζί και υπολογίστε

Με όλα τα συστατικά συναρμολογημένα, μπορείτε τώρα να εφαρμόσετε τον τύπο.

Γιατί το CAC αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο υπολογισμός του CAC σας είναι το πρώτο βήμα. Η πραγματική αξία αυτής της μέτρησης γίνεται αντιληπτή όταν τη χρησιμοποιείτε για να λάβετε πιο έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις. Το CAC δεν είναι απλώς ένας αριθμός προς αναφορές- είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο για την οικονομική υγεία της εταιρείας σας.

Η κρίσιμη σχέση: CAC και αξία διάρκειας ζωής του πελάτη (LTV)

Από μόνη της, η CAC αποκαλύπτει το κόστος σας, αλλά δεν δείχνει αν αυτό το κόστος είναι αποτελεσματικό. Για να το προσδιορίσετε αυτό, πρέπει να το συγκρίνετε με μια άλλη κρίσιμη μετρική: Αξία Διάρκειας Ζωής Πελάτη (LTV ή CLV).

Το LTV είναι το συνολικό έσοδο που μια επιχείρηση μπορεί εύλογα να αναμένει από έναν πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης του με την εταιρεία. Η σχέση μεταξύ LTV και CAC είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος δείκτης της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας μιας επιχείρησης.

Ο λόγος LTV:CAC

Για να επισημοποιήσουν αυτή τη σχέση, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τον λόγο LTV:CAC. Αναλογία LTV:CAC = Αξία διάρκειας ζωής πελάτη / Κόστος απόκτησης πελατών

Ερμηνεία της αναλογίας:

Δράσιμες στρατηγικές για να μειώσετε το κόστος απόκτησης πελατών σας

Ένα υψηλό CAC μπορεί να περιορίσει την ανάπτυξη και να διαβρώσει τα κέρδη. Μια βιώσιμη στρατηγική για τη μείωση του CAC είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της χοάνης μάρκετινγκ. Ο πιο ισχυρός τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να εστιάσετε στη διατήρηση των πελατών.

Ακολουθούν αποδεδειγμένες στρατηγικές για να μειώσετε το CAC σας.

Στρατηγική 1: Βελτιώστε το ποσοστό μετατροπής εντός ιστότοπου σας

Ο ιστότοπός σας είναι η ψηφιακή σας βιτρίνα. Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής του είναι απαραίτητη. Ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπής σημαίνει ότι αποκτάτε περισσότερους πελάτες με την ίδια διαφημιστική δαπάνη, γεγονός που μειώνει άμεσα το CAC σας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τις μετατροπές είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω της κοινωνικής απόδειξης.

Λύση Yotpo: Αξιοποίηση Κριτικών Πελατών και UGC

Yotpo Reviews έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει το περιεχόμενο των πελατών σε περιουσιακό στοιχείο που οδηγεί σε μετατροπές. Η προβολή αυθεντικών κριτικών με βαθμολογίες αστέρων στις σελίδες προϊόντων δημιουργεί άμεση αξιοπιστία. Το Yotpo σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να συλλέγετε φωτογραφίες και βίντεο από τους πελάτες, παρέχοντας οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC), το οποίο προσφέρει μια πραγματική άποψη των προϊόντων σας. Αυτή η κοινωνική απόδειξη απαντά σε ερωτήσεις, μειώνει τους δισταγμούς και μπορεί να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό μετατροπής εντός ιστότοπου σας, μειώνοντας άμεσα το CAC.

Στρατηγική 2: Αύξηση της διάρκειας ζωής των πελατών (LTV)

Ένα υψηλότερο LTV καθιστά το CAC σας πιο βιώσιμο. Ο πιο άμεσος δρόμος για την αύξηση του LTV είναι η ενθάρρυνση των επαναλαμβανόμενων αγορών και η προώθηση της αφοσίωσης.

Λύση Yotpo: Loyalty & Referrals: Δημιουργία ενός στρατηγικού προγράμματος αφοσίωσης και συστάσεων

Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα επιβράβευσης παρέχει ελκυστικά κίνητρα για να επιστρέψουν οι πελάτες. Yotpo Loyalty σας βοηθά να δημιουργήσετε αυτά τα προγράμματα με στρατηγική. Μπορείτε να ανταμείβετε τους πελάτες για ενέργειες πέραν της δαπάνης, όπως το να αφήσουν μια κριτική (μια εξαιρετική συνέργεια με το Yotpo Reviews) ή να τους ακολουθήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η δημιουργία βαθμίδων VIP με αποκλειστικά προνόμια ενθαρρύνει υψηλότερες δαπάνες για να φτάσετε στο επόμενο επίπεδο, ενισχύοντας άμεσα το LTV.

Στρατηγική 3: Μετατρέψτε τους πελάτες σε κανάλι προσέλκυσης

Τα προγράμματα συστάσεων μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό κανάλι απόκτησης με χαμηλό κόστος. Αξιοποιούν τους πιο ευτυχισμένους πελάτες σας για να φέρουν νέους μέσω αξιόπιστων, προφορικών συστάσεων.

Λύση Yotpo: Υπερσύγχρονο Πρόγραμμα συστάσεων απόδοσης

Yotpo Loyalty περιλαμβάνει μια ισχυρή λειτουργία παραπομπών. Σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε ένα πρόγραμμα που ανταμείβει τους πιστούς πελάτες σας για την προσέλκυση νέων. Επειδή αυτοί οι νέοι πελάτες προέρχονται από μια αξιόπιστη πηγή, συχνά έχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπής και LTV από τους πελάτες που αποκτήθηκαν μέσω άλλων καναλιών. Αυτό δημιουργεί έναν ενάρετο κύκλο: αυξάνετε το LTV, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείτε μια οργανική ροή απόκτησης που μειώνει το συνολικό CAC σας.

Συνήθεις παγίδες κατά την ανάλυση του CAC

Ο ακριβής υπολογισμός του CAC είναι ζωτικής σημασίας, αλλά πολλές κοινές παραλείψεις μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα.

  1. Συμπεριλάβετε τους υπάρχοντες πελάτες στην καταμέτρησή σας: Το “C” στο CAC σημαίνει “Πελάτης”, συγκεκριμένα ένας νέος πελάτης. Η συμπερίληψη επαναλαμβανόμενων αγοραστών θα αποπληθωρίσει τεχνητά το CAC σας.
  2. Ξεχνώντας τα “κρυφά” κόστη: Είναι κοινό λάθος να συμπεριλαμβάνεται μόνο η άμεση διαφημιστική δαπάνη. Ένα πραγματικό CAC πρέπει να είναι ολοκληρωμένο, περιλαμβάνοντας μισθούς, αμοιβές λογισμικού και έξοδα πρακτορείων.
  3. Δεν τμηματοποιείτε το CAC σας: Ένα ενιαίο, συνδυασμένο CAC μπορεί να αποκρύψει κρίσιμες λεπτομέρειες. Ο υπολογισμός του CAC ανά κανάλι είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική κατανομή του προϋπολογισμού.
  4. Ανάλυση της CAC σε κενό αέρος: Ένα CAC $50 θα μπορούσε να είναι εξαιρετικό ή μη βιώσιμο ανάλογα με το LTV σας. Πάντα να αναλύετε την αναλογία LTV:CAC.
  5. Χρήση ασυνεπών χρονικών πλαισίων: Η περίοδος για τον υπολογισμό του κόστους πρέπει να ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την περίοδο για την καταμέτρηση των νέων πελατών.

Συμπέρασμα

Η διαχείριση του κόστους απόκτησης πελατών είναι κάτι περισσότερο από μια λογιστική άσκηση- είναι μια στρατηγική επιταγή. Με τον ακριβή υπολογισμό και την πλαισίωση του CAC με την Αξία Διάρκειας Ζωής του Πελάτη, αποκτάτε σαφή εικόνα της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησής σας. Ενώ η βελτιστοποίηση της διαφημιστικής δαπάνης είναι σημαντική, ο πιο βιώσιμος δρόμος προς ένα χαμηλότερο CAC βρίσκεται στη διατήρηση.

Μετατρέποντας τους πελάτες σε υποστηρικτές με αυθεντικές κριτικές και ενθαρρύνοντας τις επαναλαμβανόμενες αγορές μέσω ενός ελκυστικού προγράμματος επιβράβευσης, δημιουργείτε μια αποτελεσματική μηχανή απόκτησης. Αυτή η μετατόπιση από την απλή αγορά πελατών στην απόκτηση της αφοσίωσής τους είναι το πραγματικό κλειδί για την οικοδόμηση μιας κερδοφόρας, μακροχρόνιας μάρκας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ CAC και CPA;

Το CAC (Κόστος Απόκτησης Πελάτη) μετράει συγκεκριμένα το κόστος απόκτησης ενός νέου πελάτη που πληρώνει. Αντίθετα, το CPA (Κόστος ανά απόκτηση/Action) είναι μια ευρύτερη μέτρηση που μπορεί να μετρήσει το κόστος οποιασδήποτε συγκεκριμένης ενέργειας, όπως μια εγγραφή στο email ή μια λήψη.

Πόσο συχνά πρέπει να υπολογίζω το CAC μου;

Συνιστάται ο υπολογισμός του CAC σε μηνιαία βάση για λειτουργικές προσαρμογές και συνεχή παρακολούθηση της καμπάνιας. Ένας τριμηνιαίος υπολογισμός είναι επίσης πολύτιμος για μια πιο σταθερή, στρατηγική άποψη που εξομαλύνει τη βραχυπρόθεσμη μεταβλητότητα.

Είναι η υψηλή CAC πάντα κακό πράγμα;

Όχι απαραίτητα. Μια υψηλή CAC είναι προβληματική μόνο εάν υπερβαίνει την αξία ζωής του πελάτη (LTV). Η κρίσιμη μέτρηση είναι ο λόγος LTV:CAC, ο οποίος καθορίζει την κερδοφορία του κόστους απόκτησης.

Ποια είναι μια καλή αναλογία LTV προς CAC για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Το ευρέως αποδεκτό σημείο αναφοράς για έναν υγιή λόγο LTV:CAC είναι 3:1. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε δολάριο που δαπανάται για την απόκτηση, δημιουργείτε τρία δολάρια σε έσοδα διάρκειας ζωής.

Ποια είναι τα πρώτα βήματα εάν η CAC μου είναι πολύ υψηλή;

Πρώτον, αναλύστε το CAC σας ανά κανάλι για να εντοπίσετε καμπάνιες με χαμηλές επιδόσεις. Δεύτερον, επικεντρωθείτε στη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής της ιστοσελίδας σας. Τέλος, επενδύστε σε στρατηγικές διατήρησης, όπως τα προγράμματα πιστότητας, για να αυξήσετε το LTV σας, το οποίο καθιστά ένα υψηλότερο CAC πιο βιώσιμο.

Πώς σχετίζεται η CAC με τη στρατηγική τιμολόγησης;

Η τιμολόγηση του προϊόντος σας επηρεάζει άμεσα το LTV σας. Οι υψηλότερες τιμές μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερο LTV, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά υψηλότερο CAC. Ωστόσο, η τιμολόγηση επηρεάζει επίσης τα ποσοστά μετατροπής, οπότε πρόκειται για μια πράξη εξισορρόπησης. Χρειάζεστε ένα σημείο τιμών που μεγιστοποιεί τόσο τη μετατροπή όσο και την αξία διάρκειας ζωής.

Μπορώ να έχω αρνητική CAC;

Με την άμεση έννοια, όχι, γιατί πάντα ξοδεύετε κάτι (ακόμη και μόνο χρόνο) για την απόκτηση ενός πελάτη. Ωστόσο, αν έχετε ένα ισχυρό πρόγραμμα συστάσεων, ένας μόνο πελάτης μπορεί να φέρει αρκετούς νέους πελάτες των οποίων η συνολική αξία υπερβαίνει κατά πολύ το αρχικό κόστος απόκτησης πελατών, δημιουργώντας έναν εξαιρετικά κερδοφόρο κύκλο.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το CAC για οργανικά κανάλια όπως το SEO;

Για κανάλια όπως το SEO ή το μάρκετινγκ περιεχομένου, υπολογίζετε το CAC αθροίζοντας το κόστος που σχετίζεται με αυτές τις προσπάθειες (π.χ. μισθοί για την ομάδα SEO, αμοιβές ανεξάρτητων συγγραφέων, κόστος λογισμικού) και διαιρώντας το με τον αριθμό των νέων πελατών που αποδίδονται στην οργανική αναζήτηση κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

Ποιος είναι ο αντίκτυπος των ποσοστών επιστροφής στο CAC;

Ένα υψηλό ποσοστό επιστροφών μπορεί να καταστρέψει την κερδοφορία σας. Αν και δεν αλλάζει άμεσα τον αρχικό υπολογισμό του CAC, μειώνει σημαντικά το LTV αυτού του πελάτη. Εάν ένας πελάτης επιστρέψει την πρώτη του αγορά, ουσιαστικά πληρώσατε το CAC για να λάβετε μηδενική αξία, καθιστώντας το έτσι συνολική απώλεια.

Πρέπει να συμπεριλάβω το κόστος των δωρεάν δοκιμών ή δειγμάτων στο CAC μου;

Ναι. Το κόστος των αγαθών για τα δείγματα ή το λειτουργικό κόστος της υποστήριξης των δωρεάν δοκιμών θα πρέπει να συμπεριληφθεί στα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ κατά τον υπολογισμό του CAC για τους πελάτες που μετατρέπονται από αυτές τις προσφορές.

Πώς αλλάζει το μοντέλο συνδρομής τον τρόπο με τον οποίο βλέπω το CAC;

Με ένα μοντέλο συνδρομής, ο λόγος LTV:CAC είναι ακόμη πιο κρίσιμος. Ο στόχος σας είναι να διασφαλίσετε ότι ένας πελάτης θα παραμείνει συνδρομητής για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να εξοφλήσει το CAC του και να δημιουργήσει κέρδος. Η “Περίοδος αποπληρωμής CAC” – ο αριθμός των μηνών που απαιτούνται για την απόσβεση του CAC – καθίσταται βασική μετρική που πρέπει να παρακολουθείτε.

Είναι προτιμότερο να επικεντρωθείτε στη μείωση του CAC ή στην αύξηση του LTV;

Και τα δύο είναι σημαντικά, αλλά πολλές επιχειρήσεις διαπιστώνουν ότι η εστίαση στην αύξηση του LTV προσφέρει πιο βιώσιμη, μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Η διατήρηση και η ικανοποίηση των υφιστάμενων πελατών είναι συχνά πιο αποδοτική από το συνεχές κυνήγι νέων και μπορεί να οδηγήσει σε οργανική ανάπτυξη μέσω της προφορικής επικοινωνίας.

Πώς μπορεί η βελτίωση της ταχύτητας του ιστότοπου να επηρεάσει το CAC;

Ένας ταχύτερος ιστότοπος παρέχει καλύτερη εμπειρία χρήσης, η οποία μπορεί να αυξήσει άμεσα το ποσοστό μετατροπής σας. Όταν περισσότεροι επισκέπτες μετατρέπουν, αποκτάτε περισσότερους πελάτες για το ίδιο ποσό διαφημιστικής δαπάνης, μειώνοντας αποτελεσματικά το CAC σας.

avatar
Ben Salomon
Growth Marketing Manager @ Yotpo
8 Οκτωβρίου, 2025 | 2 minutes read

Ben Salomon is a Growth Marketing Manager at Yotpo, where he leads SEO and CRO initiatives to drive growth and improve website performance. He has over 6 years of experience in digital marketing, including SEO, PPC, and content strategy. Previously, at Kahena, a search marketing agency, he helped ecommerce brands scale their businesses through data-driven advertising and search strategies. At Yotpo, Ben shares insights to help brands grow and retain customers in the fast-moving world of ecommerce. Connect with Ben on LinkedIn.

30 min demo

Yotpo customers logosYotpo customers logosYotpo customers logos
Laura Doonin, Commercial Director recommendation on yotpo

“Yotpo is a fundamental part of our recommended tech stack.”

Shopify plus logo Laura Doonin, Commercial Director
YOTPO POWERS THE WORLD'S FASTEST-GROWING BRANDS
Yotpo customers logos
Yotpo customers logosYotpo customers logosYotpo customers logos
30 min demo
Check iconJoin a free demo, personalized to fit your needs
Check iconGet the best pricing plan to maximize your growth
Check iconSee how Yotpo's multi-solutions can boost sales
Check iconWatch our platform in action & the impact it makes
30K+ Growing brands trust Yotpo
Yotpo customers logos